Telefon Försäljare!

Alla har vi väl nån gång svarat och så vare en dryg jävla telefon försäljare eller hur?
Tips på hur ni blir av med dessa är att SVARA, Tacka NEJ till erbjudandena, Dem kommer troligtvis mata sönder dig, men har du gett dem NEJ 3 gånger får dem inte mata sönder ennu mera om erbjudanden & ni lägger på luren och plockas bort från deras kund lista, Svarar ni inte ja grattis då har ni senare under dan eller nån annan dag i veckan en annan försäljare som ringer från samma företag, För att dem sätter upp er på RING SENARE om ni ej svarar, så TIPSAR om att svara tacka nej till erbjudanden och säg NEJ jag är inte intresserad av erat erbjudande sen säger ni också försäkerhetens skull att be dem blocka bort er från deras lista, så vips då kommer dem inte ringa igen :)) 

Detta har jag då lärt mig pga att jag själv vart en Telefon Försäljare :) .

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0