Pillertrillarn is back!

Dålig uppdatering pga magsjuka. Fyfan säger jag bara, började med en arbets intervjuv L fick samtal av T om att lill N va magsjuk så vi for hem, Sen under dagen börjad L Spy, sen under Natten kom T dagen där på började D och kräkas och Lilla A gjorde nr 2 som lukta surt as hell precis som magsjuka och jag stolt att jag typ klarat mig tji fick jag på kvällen då jag börja må kasst och kräktes under natten sen söndag var alla uppe och gick och käkade igen, Måndag städade vi ut mahsjukan sjukdomen varade i 1 dygn för var och en :p Den enda som inte kräktes var A skönt för han och slippa. Nu har vi bara förkylningen här hemma som e så där vi överlever den iaf :))
Sen juste misstänkte jag UVI och gick till vårdcentralen igår med L och barnen och mycket riktigt bakterier i urinen hade jag så nu blir det antibiotika kur som gäller!! Suck det var ju bara 3 månader sist jag hade UVI och har ju precis slutat med massa tableetter sen Leverskada och blodförlusten wtf så nu e det bara fortsätta. Pillertrillarn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0